Koleżanki i Koledzy

Lekcje przedmiotowe z historii prowadzimy  zdalnie, ale naszym zadaniem jest realizacja podstawy programowej, kontakt zdalny z uczniami  oraz ocenianie efektów pracy uczniów.

Przypominam o niektórych zasobach z  oferty dostępnej w Internecie:

  1. gov.pl. informacje dostępne na stronie ministerstwa edukacji
  2. https://epodreczniki.pl/-to darmowe narzędzie edukacyjne oferujące nauczycielom i uczniom materiały dydaktyczne oraz środowisko, które pozwala tworzyć i współtworzyć nowe treści, dzielić się nimi z uczniami, przygotowywać testy sprawdzające oraz śledzić postępy, a nawet prowadzić indywidualną pracę z uczniem.
  3. pl/zdalnelekcje-na stronie propozycje materiałów dydaktycznych i narzędzi do szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
  4. http://www.scholaris.pl/-to portal wiedzy dla nauczycieli zawierający bezpłatne zasoby edukacyjne, które są dostosowane do wszystkich etapów kształcenia. Zasoby portalu są kompatybilne ze wszystkimi tablicami interaktywnymi i innymi urządzeniami wspomagającymi pracę nauczyciela, np. tabletami. Portal zawiera około 28 tys. pojedynczych interaktywnych materiałów, pomocnych w realizacji treści ze wszystkich przedmiotów, na różnych poziomach edukacyjnych. Są to scenariusze lekcji, ćwiczenia, teksty, animacje, slajdy, symulacje, gry dydaktyczne czy filmy. Wszystkie opublikowane na portalu treści, bez względu na przyporządkowanie do poprzedniej lub aktualnej podstawy programowej, stanowią merytorycznie materiał, który może być wykorzystany w pracy zarówno przez ucznia, jak i przez nauczyciela.
  5. https://www.edukator.pl/– to nowoczesny serwis edukacyjny. Wystarczy się zarejestrować, aby otrzymać dostęp do własnego wirtualnego dysku, który pozwala gromadzić i porządkować cyfrowe materiały dowolnego formatu, a przede wszystkim w łatwy i intuicyjny sposób tworzyć własne treści, komunikować się z innymi i publikować najlepsze dzieła.

Jestem do Państwa dyspozycji, nr telefonu: 721-219-810

Pozdrawiam: Adam Grus