<\/p>\n
Zach\u0119cam do dzielenia si\u0119 swoj\u0105 wiedz\u0105, materia\u0142ami z innymi nauczycielami. Mo\u017ce macie ciekawe prace uczni\u00f3w, kt\u00f3re warto zaprezentowa\u0107.<\/span><\/strong><\/p>\n Prze\u015blijcie\u00a0 publikacje\u00a0 na m\u00f3j adres e-mailowy. Umieszcz\u0119 je na tej stronie.<\/span><\/p>\n Pozdrawiam<\/span><\/p>\n Renata Franczak Poni\u017cej materia\u0142y w kilku kategoriach<\/strong><\/span><\/p>\n Karty pracy<\/strong><\/span><\/p>\n Materia\u0142y do pracy<\/strong><\/p>\n Ciekawe linki<\/strong><\/span><\/p>\n Artyku\u0142y<\/strong><\/span><\/p>\n Informacje<\/strong><\/span><\/p>\n Prace uczni\u00f3w<\/span><\/strong><\/p>\n KARTY PRACY<\/span><\/strong><\/span><\/p>\n Poni\u017cej karty pracy do zaj\u0119\u0107. Aby otworzy\u0107 plik nale\u017cy najecha\u0107 na tytu\u0142 karty.<\/strong><\/p>\n KARTA PRACY obserwacje pogody – Renata Franczak<\/a><\/p>\n Karta pracy – POGODA <\/strong>– <\/a>Renata Franczak<\/a><\/p>\n Karta pracy – POGODA II <\/strong><\/a>– <\/a><\/strong>Renata Franczak<\/a><\/p>\n Karta pracy – WY\u017bYNA \u015aLASKA <\/strong><\/a>– <\/a><\/strong>Renata Franczak<\/a><\/p>\n Karta pracy – KIERUNKI GEOGRAFICZNE <\/strong><\/a>– <\/a><\/strong>Renata Franczak<\/a><\/p>\n Karta pracy – L\u0104DY I OCEANY<\/strong><\/a>– <\/a><\/strong>Renata Franczak<\/a><\/p>\n MATERIA\u0141Y DO PRACY:<\/strong><\/p>\n DZIE\u0143 ZIEMI – scenariusz<\/a><\/p>\n DZIE\u0143 ZIEMI – prezentacja do scenariusza<\/a><\/p>\n Wiemy, \u017ce\u00a0narz\u0119dzia TIK<\/strong> przyczyniaj\u0105 si\u0119 do szybszej i efektywnej nauki. Strony, kt\u00f3re zawieraj\u0105 gry, krzy\u017c\u00f3wki, rebusy, quizy s\u0105 doskona\u0142ym narz\u0119dziem do\u00a0 doskonalenia umiej\u0119tno\u015bci i utrwalania wiedzy.\u00a0 <\/strong>\u00a0 <\/strong>Poni\u017cej\u00a0 ciekawe strony, kt\u00f3re mo\u017cemy zaproponowa\u0107 swoim uczniom.<\/strong><\/p>\n Zajrzyjcie na stron\u0119<\/span><\/p>\n https:\/\/sp7ms.wordpress.com<\/a><\/p>\n Jest to blog Pani Moniki,\u00a0 nauczycielki geografii Znajdziecie tam scenariusze lekcji, przyk\u0142ady grafnotek i linki do film\u00f3w, kt\u00f3re mo\u017cna wykorzysta\u0107 w czasie lekcji.<\/p>\n Polecam<\/span><\/p>\n https:\/\/konkursy.mscdn.pl\/index.php?option=com_content&view=article&id=318&Itemid=492<\/a><\/p>\n https:\/\/czasdzieci.pl\/quizy\/<\/a><\/p>\n http:\/\/www.zyraffa.pl\/quizy\/kat\/przyroda\/<\/a><\/p>\n http:\/\/www.zyraffa.pl\/quizy\/kat\/geografia\/<\/a><\/p>\n https:\/\/www.quizme.pl\/quizy-geograficzne<\/a><\/p>\n https:\/\/online.seterra.com\/pl<\/a><\/p>\n https:\/\/www.quizowa.pl\/poddzial\/geografia<\/a><\/p>\n https:\/\/krzyzowki.imasz.net\/darmowa-krzyzowka-geograficzna<\/a><\/p>\n https:\/\/wordwall.net\/pl-pl\/community\/klasa-4\/przyroda<\/a><\/p>\n w poni\u017cszym linku wystarczy zmieni\u0107 numer klasy<\/strong><\/p>\n https:\/\/wordwall.net\/pl-pl\/community\/klasa-5\/geografia<\/a><\/p>\n poni\u017cszy link to strona blogu nauczycielki geografii skierowany do uczni\u00f3w<\/strong><\/p>\n Je\u017celi<\/strong>: https:\/\/sp7ms.wordpress.com\/<\/a><\/p>\n ARTYKU\u0141Y\/MATERIA\u0141Y<\/strong><\/span><\/p>\n Renata Franczak:<\/span> Realizacja priorytetu wojewody kujawsko-pomorskiego: <\/span><\/a>Kszta\u0142towanie to\u017csamo\u015bci indywidualnej i spo\u0142ecznej dzieci i m\u0142odzie\u017cy poprzez wprowadzanie edukacji regionalnej podczas zaj\u0119\u0107 lekcyjnych i pozalekcyjnych<\/strong><\/span><\/p>\n Renata Franczak:\u00a0 Lapbook czyli metoda, z kt\u00f3r\u0105 nauka przychodzi \u0142atwiej.<\/a><\/strong><\/span><\/p>\n <\/p>\n Ogromne i budz\u0105ce strach. Najwi\u0119ksze wulkany \u015bwiata<\/span><\/strong><\/p>\n https:\/\/tvn24.pl\/tvnmeteo\/najnowsze\/ogromne-i-budzace-strach-najwieksze-wulkany-swiata-4906434<\/p>\n https:\/\/tvn24.pl\/tvnmeteo\/najnowsze\/wulkan-wypluwa-trujace-gazy-i-glazy-4906413<\/p>\n Aktywizuj\u0105ce metody nauczania-uczenia si\u0119 geografii\u00a0 \u00a0<\/strong><\/span><\/p>\n http:\/\/geodydaktyka.blogspot.com\/2009\/10\/aktywizujace-metody-nauczania-uczenia_08.html<\/p>\n Nieeksperymentalne metody aktywizuj\u0105ce w edukacji przyrodniczej w klasach IV\u2013VIII szko\u0142y podstawowej<\/strong><\/span><\/p>\n http:\/\/www.bc.ore.edu.pl\/Content\/1062\/PRZYR_8_1.pdf<\/span><\/p>\n http:\/\/www.bc.ore.edu.pl\/Content\/1045<\/p>\n Wzorcowe materia\u0142y dydaktyczne\u00a0w\u00a0zakresie:\u00a0GEOGRAFIA. Jak\u00a0realizowa\u0107 lekcje\u00a0o\u00a0zr\u00f3wnowa\u017conym rozwoju\u00a0w\u00a0oparciu\u00a0o\u00a0Agend\u0119 2030\u00a0na\u00a0zaj\u0119ciach\u00a0z\u00a0geografii.<\/strong><\/span><\/p>\n https:\/\/www.wcdn.wroc.pl\/dsc\/wzorcowe_materialy_SP_i_LO\/DSC_geografia.pdf<\/p>\n Rozwijanie kompetencji mi\u0119kkich w edukacji geograficznej<\/span><\/strong><\/p>\n http:\/\/www.bc.ore.edu.pl\/Content\/1061\/PRZYR_7_4.pdf<\/p>\n INFORMACJE<\/strong><\/span><\/p>\n Odwr\u00f3cona lekcja\u00a0<\/a><\/span><\/p>\n <\/p>\n Prace uczni\u00f3w<\/span><\/strong><\/p>\n Lapbooki na temat wojew\u00f3dztwa kujawsko-pomorskiego<\/strong><\/p>\n Oli Bandurskiej i Wiktorii Chejnowskiej<\/p>\n Nadii Idzikowskiej i Amelii Ka\u0142uzi\u0144skiej<\/p>\n Oli i Mai Sobolewskiej<\/p>\n Lapbooki na temat Australii<\/strong><\/p>\n Amelii Ka\u0142uzi\u0144skiej i Nadii Idzikowskiej<\/p>\n Amelii Schoen i Wiktorii Bulczak<\/p>\n Julii Paczkowskiej i Emili Stawickiej<\/p>\n Oli Bandurskiej i Wiktorii Chejnowskiej<\/p>\n Julii Kaczmarek<\/p>\n Kole\u017canki i Koledzy Zach\u0119cam do dzielenia si\u0119 swoj\u0105 wiedz\u0105, materia\u0142ami z innymi nauczycielami. Mo\u017ce macie ciekawe prace uczni\u00f3w, kt\u00f3re warto zaprezentowa\u0107. Prze\u015blijcie\u00a0 publikacje\u00a0 na m\u00f3j adres e-mailowy. Umieszcz\u0119 je na tej stronie. Pozdrawiam Renata Franczak tel.:\u00a0697397510 email:\u00a0rfranczak@odn-grudziadz.edu. Poni\u017cej materia\u0142y … Czytaj dalej
\ntel.:\u00a0697397510
\nemail:\u00a0rfranczak@odn-grudziadz.edu.<\/a><\/p>\n
\n
\n
\n\n
\nhttps:\/\/artsandculture.google.com\/<\/strong><\/a><\/li>\n
\nhttps:\/\/google-earth-pro.softonic.pl\/?ex=BB-1171.0<\/strong><\/a><\/li>\n
\nhttps:\/\/geoportal.gov.pl\/<\/strong><\/a>
\nKorzystanie z geoportalu pozwala m.in. na utrwalenie umiej\u0119tno\u015bci korzystania z map topograficznych w r\u00f3\u017cnych skalach i o r\u00f3\u017cnym poziomie szczeg\u00f3\u0142owo\u015bci.\u00a0Zach\u0119camy do zapoznania si\u0119 z artyku\u0142em: \u201eGeoportal krajowy wa\u017cnym \u017ar\u00f3d\u0142em informacji przestrzennej o\u00a0\u015brodowisku geograficznym w\u00a0procesie edukacji<\/em>\u201d autorstwa Pauliny Pokojskiej i Wojciecha Pokojskiego (http:\/\/ebis.ibe.edu.pl\/numery\/2013-1\/ebis-2013-1-6.pdf<\/strong><\/a>)<\/li>\n
\nhttps:\/\/www.gov.pl\/web\/klimat\/materialy-edukacyjne<\/a>\u00a0<\/strong><\/li>\n
\nhttps:\/\/www.klimat.edu.pl\/dla-nauczycieli\/<\/strong><\/a><\/li>\n<\/ol>\n
\nCIEKAWE LINKI\u00a0<\/strong><\/span><\/h2>\n
wystarczy klikn\u0105\u0107 <\/strong>w poni\u017csze\u00a0<\/strong>linki:<\/strong><\/span><\/h2>\n
\n\u2013 By\u0142e\u015b\/a\u015b nieobecny\/a w szkole?
\n\u2013 Chcesz usystematyzowa\u0107 swoj\u0105 wiedz\u0119?
\n\u2013 Chcesz powt\u00f3rzy\u0107 przed sprawdzianem \/ kartk\u00f3wk\u0105?
\n\u2013 Chcesz zdawa\u0107 geografi\u0119 na egzaminie \u00f3smoklasisty?
\n\u2013 A mo\u017ce po prostu chcesz poszerzy\u0107 swoje geograficzne horyzonty?<\/p>\n
\nAktywno\u015b\u0107 badawcza uczni\u00f3w w edukacji geograficznej w szkole podstawowej<\/span><\/h3>\n
\n
\n<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"